بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

پادشاه و باغ

پادشاهی بود که در کنار قصرش انواع مختلف درختان و گیاهان و گلها را کاشته و باغ بسیار زیبایی را به وجود آورده بود. هر روز بزرگترین سرگرمی و تفریح او گردش در باغ و لذت بردن از گل و گیاهان آن بود.

تا این که یک روز به سفر رفت. در بازگشت، او در اولین فرصت به دیدن باغش رفت. اما با دیدن آنجا، سر جایش خشکش زد. تمام درختان و گیاهان در حال خشک شدن بودند. او رو به درخت صنوبر که پیش از این بسیار سر سبز بود، کرد و از او پرسید که چه اتفاقی افتاده است. درخت به او پاسخ داد: من به درخت سیب نگاه می کردم و باخودم گفتم که من هرگز نمی توانم مثل او چنین میوه هایی زیبایی بار بیاورم و با این فکر چنان احساس نارحتی کردم که شروع به خشک شدن کردم. پادشاه به نزدیک درخت سیب رفت، اما او نیز خشک شده بود... پادشاه علت را پرسید و درخت سیب پاسخ داد: با نگاه به گل سرخ و احساس بوی خوش آن، به خودم گفتم که من هرگز چنین بوی خوشی از خود متصاعد نخواهم کرد و با این فکر شروع به خشک شدن کردم. از آنجایی که بوته ی یک گل سرخ نیز خشک شده بود. وقتی که علت آن پرسیده شد، او چنین پاسخ داد: من حسرت درخت افرا را خوردم، چرا که من در پاییز نمی توانم گل بدهم. پس از خودم نا امید شدم و آهی بلند کشیدم. همین که این فکر به ذهنم خطور کرد، شروع به خشک شدن کردم.

پادشاه در ادامه ی گردش خود در باغ متوجه گل بسیار زیبایی شد که در گوشه ای از باغ روییده بود. او از گل علت شادابی اش را جویا شد. گل چنین پاسخ داد: ابتدا من هم شروع به خشک شدن کردم، چرا که هرگز عظمت درخت صنوبر را که در تمام طول سال سر سبزی خود را حفظ می کرد نداشتم، و از لطافت و خوش بویی گل سرخ نیز برخوردار نبودم، با خودم گفتم: اگر پادشاه که این قدر ثروتمند، قدرتمند و عاقل است و این باغ به این زیبایی را پرورش داده است، می خواست چیزی دیگری جای من پرورش دهد، حتماً این کار را می کرد. بنابراین اگر او مرا پرورش داده است، حتماً می خواسته است که من وجود داشته باشم. بنابراین از آن لحظه به بعد تصمیم گرفتم تا آنجا که می توانم زیباترین موجود باشم.

نظرات 43 + ارسال نظر
امیر 1387,04,25 ساعت 13:36 http://amir64.blogsky.com

با سلام

وبلاگ آموزش مسائل جنسی و پیشگیری آماده تبادل لینک با وبلاگ شما است. در صورت موافقت به بنده اطلاع دهید تا لینک شما نیز ثبت شود.

با تشکر

سلام
داستان زیبا و آموزنده اى بود . دست گلت درد نکنه .
خوشحال مى شم سر بزنى
گلم روزات یاسمنى

مرتضی 1387,04,25 ساعت 14:32 http://gvan.blogsky.com

سلام پگاه هم وبلاگ سرحالی داری ایول . هم خاطره خیلی زیبایی نوشته بودی . باتوجه به اینکه این مطالب راخوانده بودم ولی بخاطرزیبایی هاش دوباره خواندم ولذت بردم . ممنونم که خبرم کردی عزیز موفق باشی

سلام عزیزم
وبلاگت خیلی بهتر شده
شاد باشی

سلام
جالب بود پگاه جونم

حرفای زیادی میشه زد درباره اش اما متاسفانه وقت کافی ندارم

موفق باشی

سلام زیبا بود
از کوچه تنهایی ما هم گذر کن و اگه با تبادل لینگ موافقی خبرم کن

سلام
خوبی باد تبادل لینک موافقم
اما...
تو میگی بیخیال غم من می گم یا غم یا مرگ

salam khoobin mazerat mikham ke to in chand vaghte natoonestam sar bezanam webetoon ghashang tar az har vaghti shode
manam upam sar bezan behemoon
montazeretamaaaaaaaaaaaaaa
bye

صبا 1387,04,29 ساعت 03:21 http://abgoosht.blogsky.com

سلام
به! به این قالب
به! به این مطلب
به! به این دختر عمو

آدم برفی 1387,04,31 ساعت 19:35

سلام خانمی
وبلاگت چه خوشگله ......
من آپم

سلاموبلاگت واقعا آلی است به ما هم سری بزن

به رسم شهر دلتنگم

نگاهم را زیارت کن

نگاه پر نیازم را

به چشمان تو دعوت کن

تو می گفتی اگر رفتم

حلالم کن غمی دارم

برو باشد ولی من هم

خدا و عالمی دارم

برو باشد ولی شبها

اگر دیدی بد آهنگ است

بدان من گریه می کردم

از این دنیا دلم تنگ است

من از دنیا گله مندم

که از مهر تو کم دارم

ببین یک خواهشی دارم

مرا در خود کمی حل کن

نگو رفتم خداحافظ

کمی دیگر معطل کن


عالی بود
لینک شدی

سلام ممنونم که اومدی و سر زدی و لینکم رو قبول کردی ولی یه در خواست داشتم . اگه ممکنه اسم لاگم رو از ( سکوت و تنهایی ) به ( کوچه تنهایی خیال / پارسا ) تغیر بدید . ممنون می شم .
در ضمن ایشالا با تولد ۲ سالگی لاگم با خبرت می کنم .

یوسف نیا 1387,05,15 ساعت 08:50 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

سلام دوست من به ما سرمیزنی سلامت باشی یک حرکت جدیدداشتم . بای

[ بدون نام ] 1387,05,25 ساعت 15:01

سلام گلم
لینکت رو مى ذارم ! منتظرم با خواست + گارى .
خودتم زود آپ شو !
روزات یاسمنى
آدم برفى
Www.mahfele-khial.blogsky.com

سلام پگاه خانم خوبی واقعا وبلاگ زیبای داری داستان پادشاه باغ هم خیلی زیبا بود فکر نکنم تا حالا اینجا آمده باشم ولی برام جاب بود امیدوارم موفق باشی دوست خوبم خداحافظ.

هانی 1387,06,12 ساعت 12:28 http://entezar1163.blogfa.com

سلام
ببخشید که همیشه دیر میام .
پستت مثل همیشه عالی بود.
اگه وقت کردی یه سری بهم بزن درد دل قشنگی دارم منتظرم
راستی ماه رمضان مبارک

سلام خانمی
به روزم با : کی به دنیا اومدین ؟؟؟؟
روزات یاسمنی

سلام داستان تقریبا واقعی قشنگی بود
من تازه وبلاگم ودرست کردم یه سر بزنی خوشحال میشم

هانی 1387,06,25 ساعت 11:23 http://entezar1163.blogfa.com

ولادت باسعادت امام حسن مجتبی رو به همه تبریک میگم.خوشحال باشید که امروزعیدما هست

سلام خانمی
مرسی که سر زدی... ۹ شهریور ماه سالروز تولدت مبارک .... ایشالا همیشه دلت سرشار از عشق باشه و لبت پر از گلای لبخند .... به روزم .... فوتبال چطوره ؟ در ضمن تولدت و تو پست قبلی تبریک گفتم ....
خدانگهدارت

باز پنجره های ملکوت به بهانه ای دیگر گشوده شد و چه عاشقانه می سـُراید نوای ربنا را، چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کـِشد.
سلام
طاعات و عباداتت قبول ..........
من آپم خوشحال میشم یه سر بیای ........
منتظرتم ....... التماس دعا .......

[ بدون نام ] 1387,07,03 ساعت 10:11

مرا اسطوره ی پاییز کردی تو تا از دیده ام پرهیز کردی قسم بر سستی عهدت غریبه مرا از بی کسی لبریز کردی


سلام وب قشنگی داری تبریک از این وب قشنگی که دازید
اگر دوست داشتید به منم سر بزنید

مرتضی 1387,07,08 ساعت 08:08 http://www.gvan.blogsky.com

سلام دوست مهربون وخوبم هربدی ازمن دیدی یا شنیدی من راحلالم کن . هیچ چیز بهترازبخشش نیست (آخه دارم میروم زیارت)

سلام
خانمی به روزم
خبری از پست جدید نیست ؟؟؟؟؟
روزات یاسمنی

سلام دوست خوبم ازاینکه زودسرنمی زنم من راببخشید آخه من دارم خودمو آماده سفرکربلا میکنم .هربدی ازمن دیدی من را حلالم کن دوست خوبم . نایب الزیارتون هستم.

سلام
عاشق مهدی(عجل الله)کجاست تا که پاهایش ببوسم...
بعد از مدتها فطرس به روز شد و منتظر شماست.پیشا پیش ممنون.
کیان

من حرفیندارم دوست داری لینک کن

love.6967 1387,07,27 ساعت 01:00 http://6967.blogsky.com

تو به من خندیدی...
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدم...
باغبان از پی من تند دوید...
سیب را دست تو دید...
غضب آلود به من کرد نگاه...
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک...
و تو رفتی و هنوز ...
سالهاست که در گوش من آرام آرام...
خش خش گام تو تکرار کنان
میدهد آزارم...
و من اندیشه کنان
غرق این پندارم:
که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت...


وبلاگ جالبی داری

سلام خانمی
قصد آپ شدن نداری ؟؟؟؟؟ به روزم........
منتظرم مطلب جدید بذاری هاااااااا....

مرتضی 1387,08,14 ساعت 09:22 http://www.gvan.blogsky.com

سلام
من ازسفر زیارت اومدما

مرتضی 1387,08,15 ساعت 07:10 http://www.gvan.blogsky.com

سلام پگاه عزیز من اززیارت اومدما تادلت بخواددعاکردم انشاالله خداقبول کنه .بابا بیخیالی بسه

dj 1387,08,21 ساعت 15:57 http://www.am6870.blogfa.com

سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی مهربان~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

در پناه آفریدگار عشق باشی

با یک سوال بروزم .

با " ایرانی ستیزی " به روزم

[ بدون نام ] 1387,10,12 ساعت 09:12

http://www.inn.ir/iran_media/image/2008/12/808191208_orig.jpg

یاسی 1387,11,06 ساعت 23:06 http://httpgheddis.blogsky.com

میگم سر نمیزی به این جا؟

[ بدون نام ] 1387,11,08 ساعت 15:25

http://www.dvdbazar.ir/detail.php?id=60

سلام خانمی
معلوم هست کجایی؟ نگرانم
خدا کنه خوش باشی

سلام
لینکتون کردم عزیز
درضمن وبلاگ خوبی دارین
بیشترم بهش برسین بهترم میشه
یاعلی


سلام
متن زیبایی بود البته قبلا خونده بودم ولی نظر نذاشتم.

اومدم بگم من به روزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد