بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

نامه ای به یانگوم

سلام یانگوم، ما تو را جمعه ها در تلویزیون می بینیم، عکس هایت را هم دیروز در اینترنت تماشا می

کردیم و به تفاوت های کیفی پی می بریم (منظورم کیفیت سریال است،) یانگوم جان تو خبر نداری ما

چه می کشیم (نترس چیز بد و بی تربیتی نمی کشیم.) تو نمی دانی الان مهمترین مساله مملکت ما

این است که فوتبالیست های تیم ملی با شلوارک نروند ناهار بخورند. شلوارک خوب نیست یانگوم،

خیلی خطر داره یانگوم، تو نمی دانی که اخیراً گفته اند دانشگاه ها محل فساد هستند و دوم خرداد هم

محل انحراف. یادش بخیر یانگوم، فساد و انحراف در گذشته صفایش بیشتر بود.

 یانگوم جان تو نمی دانی در اینجا پنج، شش پست مهم را می دهند به یک آقایی. او می گوید

ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا شغل نیست، راستی یانگوم اگر شغل نیست پس الف)

تفریحات سالم است؟ ب) دستگرمی است؟ ج) مرغ ماهی خوار است؟ د) میزان الحراره است؟

یانگوم جان بگو چیست پس؟

یانگوم مهربان، ما شاهد فداکاری های تو در دربار هستیم اما این کارها آخر و عاقبت ندارد از دربار

بیا بیرون و به ما بپیوند، یا لااقل بیا عضو این معاونت رسانه یی ریاست جمهوری شو و برای تمام

تیترها و مطالب روزنامه ها یک جوابیه بنویس و بفرست، باور کن از بیکاری بهتر است، یانگوم،حیف در یک قرن پیش زندگی می کنی وگرنه

با هم چت می کردیم و همه مشکلاتمان را برایت می گفتم

                       افسوس که این مـــاه مبـــارک به سر آمد            در دفتـــــــر اعمــــــال، ثــــوابی ننوشتیم

          

 

این پیامک دیشب اومد واسه ام...

ما غرق گناهیم، ولی پاک سرشتیم               حسرت زده ی یک وجب از خاک بهشتیم

شــــــکرانه ی زایل شدن ِ حالت اغما                  از خوردن آن میــوه ی ممنوعه گذشتیم

هر چند که الیـــاس بسی وسوسه ها کرد         امّا چو پــــری، بنده ی خنّــــاس نگشتیم

غفلت بکُشد یونُس ِ جان، در دل ماهی          چون غمزه ی هستی به دل مزرعه کِشتیم

نظرات 25 + ارسال نظر
یاسی 1386,07,23 ساعت 11:21 http://gheddis.blogsky.com

سلام
کی آپ کردی ما نفهمیدیم
می گم کشتید ما رو با این یانگوم جون

رضا 1386,07,27 ساعت 21:16 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
وبلاگ من به روزه مثل همیشه منتظر قدم های زیبات هستم.قربونت

سلام رفیق
چندین بار اومدم و خوندمت
جالب مینویسی
مخصوصا این اخری کلی خندیدم
خوبی
خوشی
قالب جدید هم مبارک
خوش باشی

سلام دوست عزیز
با تصاویری نو از سفر عشق به روزم
یا حق

سلام
آهنگی که رو وبلاگت گذاشتی خیلی جالبه
لطف کن آدرس سایتی رو که می تونم این آهنگ رو ازش دانلود کنم بهم بگو
ممنون

salam khoobin manam shoma ro linkondam weblage zibaii darin
movafagh bashin by

رضا 1386,08,08 ساعت 13:35 http://hoof.blogsky.com

سلام دختر عمو جون
با ما پسرا باید چه جوری رفتار کرد ؟به خدا می خونم مطلبت رو نظر خاصی ندارم بدم. حیف که دختر عمو صبا هستی خیلی خاطرش رو می خوام وگرنه... هیچی بابا واسه تک تک پست هات نظر می ذاشتم( چه ربطی داشت به هم؟!)

بوسه 1386,08,08 ساعت 13:59 http://www.bose.blogsky.com

سلام
بازم با تجدید کار وبلاگ لینکتون رو قرار دادم.
مرسی که بهم سر زدی.
راستی لینک وبلاگ من رو یه کوچولو اشتباه گذاشتی.
موفق و سر بلند باشی.
خدا نگهدار

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی .
من برای تبادل لینک حاضرم .
لصفا بهم خبر بده که با چه اسمی تو وبلاگم لینکت کنم .
و البته اگه دوست داشتی وبلاگ منو با اسم " سرزمین ICT " تو وبلاگت لینک بده .
ممنون
منتظرت خبرت هستم

قالب قشنگی انتخاب کردب مبارک باشه
پس همگی دست به دعا شیو برای ظهور یانگوم دعا کنیم

سلام گلم
ممنون که بهم سرزدی
وبت خیلی خوشگله از قالبش تا آپت واهنگش و.....
معلومه دختر خوش سلیقه ای هستی
عزیزم آپیدی خبرم کن
منم لینکیدمت
بابای

سارا 1386,08,11 ساعت 14:05 http://ehsan-sara.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام پگاه جون
تشکر از حضورت خانومی.
قبلا هم سر زدم اما دفعه های قبل نتونستم کامنت بزارم.
شاد و موفق باشی
**************************************سارا*****

یاسی 1386,08,15 ساعت 10:44 http://gheddis.blogsky.com

سلام
مامام میگه اگه این پگاه ترسی نخوره یه چیزی می شه

سلام پگاه خانوم گل
خوبی؟
مرسی از لطفت
با تبادل لینک موافقم
قالب وبلاگت خیلی قشنگه عکساش هم همینطور
مطلب یانگوم هی خیلی بامزه بود
بهترین ها رو برایت ارزو میکنم

,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )

سلام سلام
آپیدم
بیا اونورا
~~~~~~~~~~$$$$$$
~~~~~~~~~.$$$**$$
~~~~~~~~~$$$"~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
~~~~~~~~~~~~~~~'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~~~~~~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$


صبا 1386,08,29 ساعت 14:44 http://abgoosht.blogsky.com

سلام پگاه جون
گفتم یه سری بهت بزنم نگی این دختر عمو بی وفاست

یاس 1386,08,29 ساعت 16:11 http://gheddis.blogsky.com

سلام
محض رضای خدا آپ دیت کن

hadaghal to webla nemikham ax yangomo bebinam . ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

رضا 1386,09,09 ساعت 07:47 http://hoof.blogsky.com

سلام تو نمی خوای به روز کنی؟ یانگوم تموم شد.من به روزم بیا

سلام دوست عزیزم ممنون ازاینکه به وب خودت سر زدی
اپم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتظرتماااااااااااااااااااااااااااا
عشق، راز است.
حساب عشق از حساب شهوت جداست.
در شهوت هیچ رازی نیست.
شهوت یک بازی بیولوژیکی ست،
هر حیوان و پرنده و گیاهی، با این بازی آشناست.
عشق، با هستی رابطه دارد.
عشق، از چشمهی آگاهی می جوشد.
عشق، از اعماق هستی انسان متولد می شود.
شهوت، زاده ی حاشیه وجود آدمی است،
شهوت، نیاز تن است.
بیشتر آدمها با عشق بیگانه اند.
کسانی که عشق را تجربه می کنند،
در سکوت و آرامشی ژرف غوطه ور می شوند.
همین سکوت و آرامش است که آنها را با روح شان مأنوس می کند.
اگر با روح خود انس بگیری،
عشق تو دیگر یک رابطه نیست،
بلکه سایه ایست که تو را در همه جا همراهی می کند.
عشق به کسی یا چیزی محدود نمی شود.
عشق پدیده ای نیست که در حصار بماند.
عشق در دستان گشوده ی تو می بالد،
نه در دستان بسته ی تو.
به محض آنکه دستان خود را می بندی،
انها را از عشق تهی می کنی.
وقتی دستان خود را می گشایی،
همه ی هستی در آنها جای می گیرد.
خدا در هممه جهان نمی گنجد؛
فقط دل است که گنجایش او را دارد.
عشق و حقیقت، دو نام یک تجربه اند.
کسی که عشق را تجربه کرده،
حقیقت را نیز تجربه کرده است.
کسی که حقیقت را تجربه نکرده،
عشق را نیز تجربه نخواهد کرد.

بوسه 1386,09,11 ساعت 19:37 http://www.bose.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی ناز شده ها.....

علی 1386,11,27 ساعت 11:04 http://www.movis20.blogfa.com

سلام من علی هستم افتخار حضور در وبتون رو پیدا کردم امید دارم که شما با تشریف فرمایتون بنده رو خوشحال میکنید.من منتظر حضور بسیار بسیار گرمتون هستم
گلی بود که گم کردم
او گل نبود بلکه خاشاکی بود
اگر او گل بود مرا سبزه میکرد
اما حیف به من که با خشکی در میان بودم
علی


دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌
من که عشقی نداشتم تا براش برای ولنتاین کادو بخرم

کاش از دست یانگوم کاری ساخته بود. بهتر بود نامه را به خودمون مینوشتی . شاید تکونی به خودمون بدیم مایی که مسبب همه چیزیم
اگه دوست داشتی یه سر به وبلاگ من بزن . تلنگر محکمی نیست

ممنون از حضور سبزت
در مورد تبادل لینک باعث افتخار من خواهد بود
من وبلاگ شما رو با عنوان بی خیال لینک کردم
لطف کنید وب من رو با نام تلنگر لینک کنید
سپاسگزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد