بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

ولادت

لای نفست یارو مدد کارما                کی و کجا وعده دیدار ما

 

میلاد با سعادت عدالت گستر جهان منجی عالم بشریت لنگر زمین و زمان دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت بقیه الله اعظم عج را به همه ی منتظران و رهروان واقعی آن حضرت تبریک و تهنیت می گویم.
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام عزیزم
خسته نباشی
میلاد حضرت مهدی عج را به شما تبریک میگویم
خوشحال میشم به من سر بزنی
فعلا

بوسه 1386,06,06 ساعت 14:53 http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
عیدتون مبارک
**********
همیشه با تو
معنای زنده بودن من ،با تو بودن است
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای که بی توسر آید مرا مباد
مفهوم مرگ من
در راه سر فرازی تو، در کنار تو
مفهوم زندگی است.
معنای عشق نیز
در سرنوشت من
با تو،همیشه باتو،زیستن.
*******************
موفق و پیروز باشید

سلام
وبلاگ خوشگلی داری
با تبادل لینک موافقم
زیبا نوشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد