بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

تولد

سلام دوستای گلمممممممممممممممممممممممممممم

چند روز پیش وبم داغون شد باید مطلب اخرم که تولد یاسی جوووووووووووون(دختر عمو) بود پاک میکردم

حالا دوباره تولدشو بهش تبریک میگم(۱۹ مرداد) یادتون نرهههههههههههههههههههههه

راستی این یاس میخواد خودش گول بزنهچون رفته بودیم مسافرت تو راه یه دفعه دیدیم این یاسی که اب از دساش نمی چکه یه بسته گز اورد عموم گفت برای چیه این یاسم گفت مبعث و قبولی کنکورمن هم که میدونستیم داره دروغ مگه بهش گفتم یاسی چرا شیرینی یا کیک ندادی میدونید چی گفت:گفت خدا رو شکر کن بهتون خاک قند ندادممم بهش گفتم:سنگ پای که برات کادو گرفتم بهت نمیدم.

یاسی جونننننننننننننن طلافی میکنم .

تو کافی نت دارم مینوسم یه کافی نت دربه داغون که نمی شه براتون نظر بذارم که من اپم .

بای

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم 1386,05,30 ساعت 11:48


«گروپ اسرار ماوراء شروع به کار کرده است»

با عضویت در این گروپ می توانید ایمیل های گروپ در موضوعات زیر را دریافت کنید:

اسرار و رموز زندگی، موفقیت، ارتباط با ماوراء و شناخت حقیقت نامحدود انسان
اعمال خارق العاده و استثنایی
کتاب های الکترونیک نایاب و ارزشمند (رایگان)
کلیپ های جذاب و جدید
معرفی سایت ها و وبلاگ های برتر
...

http://groups.yahoo.com/group/Asraremavara

صبا 1386,05,31 ساعت 06:05 http://abgoosht.blogsky.com

سلام
پگاه جووووووووووووووون
من آپدیتم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد