بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

قصه

 

 

می خوام یه قصری بسازم پنجره هاش ابی باشه 

من باشم تو باشی یه شب مهتابی باشه

می خوام یه کاری بکنم شاید بگی دوسم داری     

می خوام یه کاری بکنم که دیگه تنهام نزاری

می خوام برات از اسمون یاسای خوشبو بچینم

می خوام شبا عکس تو را تو خواب گلها ببینم

می خوام که جادوت بکنم همیشه پیشم بمونی

از تو کتاب زندگی یه حرف رنگی بخونی

امشب میخوام برای تویه فال حا فظ بگیرم

 اگر که خوب در نیومد به احترام تو بمیرم

امشب میخوام تا دم صبح فقط برات دعا کنم

برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم

امشب میخوام رو اسمون عکس چشماتو بکشم

اگر نگاهم نکنی ناز نگاتا بکشم

می خوام تو را قسم بدم به جون هر چی عاشقه

به جون هر چی قلب صاف رنگ گل شقایقه

یه وقتی که من نبودم بی خبر از اینجا نری

بدون یک خدافظی پر بزنی تنها نری

یه موقع فکر کنی دلم برات تنگ نمیشه فکر

نکنی اگر بری زندگی گمرنگ نمیشه

اگر بری شبا چشمام یه لحظه هم خواب نداره

اسمون های غارزو یه جر عه مهتاب نداره

راستی دلت میاد بری بدون من بری سفر    

بعدش فرانموشم کنی برات بشم یه رهگذر

اصلا بگو دوسم داری این جوری دوستت داشته باشم

 اسم تو را مثل گلها تو گلدون کاشته باشم

حتا اگه دلت نخواد اسم تو تو قلب منه    

 چهری تو یادم میاد وقتی که بارون میزنه

کاشکی منم تو اسمون یه مرغ دریایی بودم   

 شاید دوسم داشتی اگه یه اهوی صحرایی بودم

ای کاش بدونی که چشماتو به صد تا دنیا نممیدم 

یه موج کیسوی تو رو به صد تا دیا نمیدم

به ارزوهام می رسم وقتی تو پیشم باشی

اونوقت خوشبخت میشم مثل فرشته ها تو نقاشی

تا وقتی اینجا بمونی بارون قشنگ ونم نم  

هوای رفتن که بکنی مرگ گل ها ی مریم

نگام کنو برام بگو می ری یا میمونی  

بگو دوستم داری یا نه مرگ گل های شمعدونی

نامه داره تموم میشه مثل تموم نامه ها    

اما تو هم مثل اسمونا عاشقا بی انتها   

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
زیبا بود..

اگر بری شبا چشمام یه لحظه هم خواب نداره

اسمون های غارزو یه جر عه مهتاب نداره

راستی دلت میاد بری بدون من بری سفر

بعدش فرانموشم کنی برات بشم یه رهگذر

ابی 1385,10,29 ساعت 20:38 http://montazerbash.blogfa.com


فروردین(بره)
پیشنهاد و یا تقاضایتان در این هفته مورد پذیرش طرف مقابل قرار میگیرد و مقدمات سفری را که در فکرش هستید، فراهم می آید. به حرفها و راهنمایی های درست و غلط این و آن زیاد دل نبندید، چون در اینگونه موارد بعضی اظهارنظرهای ضد و نقیض آدم را در اتخاذ تصمیم مردد و بدگمان نگه میدارد. یکی از دست شما رنجیده خاطر است.اگر دل او را بدست آورید می توانید از مزایای اقداماتش برخوردار شوید.

اردیبهشت(گاو)
در این هفته همای شانس و اقبال در بالای سرتان به پرواز در می آید.کسی با قصد خیر به شما نزدیک میشود. به زودی از نتایج شیرین بعضی از کارهایی را که کرده بودید، برخوردار میشوید. این روزها کم خود را درگیر بعضی افکار نگران کننی;ده می بینید. آنچه که باعث نگرانی تان میشود پیش نخواهد آمد و همه چیز ختم به خیر خواهد شد. با مواردی که موجب عصبانی شدن شما خواهد شد، برخورد خواهید کرد. اما بهتر است خود را درگیر آنها نکنید و بر اعصابتان مسلط باشید.

خرداد(دو پیکر)
یک اتفاق به ظاهر عجیب را به فال نیک بگیرید.به زودی یکی از آرزوهای بزرگ شما تحقق می یابد. با یکی از بزرگان خانواده و یا یکی از همکاران سالمند خود در پاره ای از مسایل اختلاف نظر شدید پیدا میکنید. در برخورد با این مساله، از لجاجت و یکدندگی دست بردارید تا عوارض آن گریبانگیرتان نشود.مواظب کارشکنی های یک نفر آدم بددل باشید.سعی کنید زیاد خود را با او درگیر نکنید و یک فاصله مطمئن بین خود و او ایجاد کنید.

تیر(خرچنگ)
در این هفته یک نفر نوآشنا که تا دیروز برایتان غریبه بود، نقش مهمی در امور روزانه تان بازی خواهد کرد.یک کار بغرنج به سامان می رسد . برای انجام کاری و یا مسافرتی دعوت میشوید.اما در پذیرفتن آن دچار تردید و دودلی خواهید شد.تعهداتی به گردن شما می افتد و به رغم میل باطنی تان ناچار به انجام آن میشوید. این روزها سعی کنید روی هر مساله کوچکی حساسیت به خرج ندهید.

مرداد(شیر)
در مورد بعضی مخالفت ها حساس نباشید.گاهی این مخالفت ها به نفع آدم تمام میشود.شایسته است که از قضاوت عجولانه دست بردارید و تابع احساسات خود نباشید.به زودی چشمانتان به دیدار عزیزی روشن خواهد شد. این روزها باید بیش از پیش مواظب اعصاب خود باشید و در مواجهه با هر ناملایمتی کنترل خود را از دست ندهید. گاهی لازم است آدم خود را به بی خیالی بزند.

شهریور(خوشه)
گاهی موارد زبان و اخلاق خوش کاری تر و موثرتر از تندخویی است.به زودی حسن ظن یکی از کسانی که نسبت به او بدگمان هستید برای شما روشن خواهد شد.در این هفته با یک مسیر تازه و ناشناخته که جلوی پایتان گشوده خواهد شد، روبه رو خواهید شد.برای اندوختن تجربه بد نیست که مسیر تازه را هم بیازمائید، اما فکر راه های انحرافی را از سرتان خارج کنید که خیلی زود سخت پشیمان خواهید شد.

مهر(ترازو)
این روزها سر هر مساله ای از خود بی تابی نشان میدهید و این به نتایج مطلوبی منتهی نخواهد شد.سعی کنید در هیچ موردی عجول نباشید و شتابزده تصمیم نگیرید.از پذیرفتن کاری که در آن تجربه ندارید خودداری کنید.یک نفر آدم بددل از سرراهتان کنار خواهد رفت. یک مشکل مالی و یا یک خرج نسبتأ بزرگ برای مدتی شما را درگیر خود خواهد کرد.سعی کنید زبانتان را ملایم و مهربان کنید و از زبانتان به عنوان یک نیش استفاده نکنید چون بعد پشیمان خواهید شد.

آبان(کژدم)
بر سر یک مساله کم اهمیت با کسی که محبوب شماست، درگیر میشوید.قبل از این که کار به جاهای باریکی بکشد، قدم پیش بگذارید و مقدمات آشتی کنان را فراهم آورید.با دورشدن و یا مسافرت یکی از عزیزان برای مدتی احساس دلتنگی خواهید کرد.به زودی گره کوری که بر یک مساله مالی خورده بود، گشوده می شود و شما می توانید از مزایای آن برخوردار شوید و یا از بلاتکلیفی بیرون آئید.

آذر(کمان)
هفته پر جنب و جوشی در پیش دارید . گاه ممکن است احساس کلافگی کنید.در محفل و یا مهمانی دوستانه خواهید درخشید.مقداری پول و یا هدایایی به دست شما و یا یکی از نزدیکان شما خواهد رسید.برای رسیدن به مقصود و یا هدفی که در نظر دارید فقط یک مانع وجود دارد که اگر از آن بگذرید ، منظور حاصل می آید. یک مشکل اداری به نفع شما تمام خواهد شد. در این هفته با یک پیشنهاد تازه و یا کار تازه مواجه می شوید که در پذیرفتن آن دچار تردید می شوید.

دی(بز)
در این هفته خانواده را در جنب و جوش تازه ای خواهید یافت که بخشی از آن مربوط به شماست.قبل از هر تصمیمی تمام جوانب مساله را مورد بررسی قرار دهید و آنگاه آره یا نه بگوئید.مسافرتی به دوردست ها در سر دارید. سعی کنید قدمتان را جایی بگذارید که مطمئن باشید زیرپایتان محکم است و احتمال لغزش در آن نیست. به زودی خبرهای خوبی خواهید شنید که مایه امیدواری و دلگرمی شما خواهد شد.

بهمن(ظرف)
این روزها باید خیلی حواستان را جمع کنید چون یک اشتباهکاری در پیش دارید.اما اگر دقت و مواظبت کنید می توانید از کنار آن بگذرید.سعی کنید بهانه به دست دیگران ندهید تا از شما شکایت کنند و یا دلگیر شوند.به زودی افق های تازه ای پیش چشمانتان گشوده خواهد شد. نگاهتان را از پیش پایتان بردارید و به دوردست ها بیندازید تا افق های رنگینی در آن ببینید تا این قدر خود را دلشکسته و نومید احساس نکنید.

اسفند(ماهی)
در دنیای عاطفی و احساسی با یک مساله نسبتأ بغرنج برخواهید خورد و این مساله احساسات متضادی را برایتان پیش خواهد آورد. دوستان و یا همسایگان تازه ای پیدا خواهید کرد که یکی از آنها بعدأ با شما صمیمی خواهد شد و حضور او دلگرمی هایی ها برایتان به وجود می آورد. به زودی پی خواهید برد که اطلاعات خود را در مورد بعضی امور باید بالا ببرید وگرنه به قول معروف کلاهتان پس معرکه خواهد بود. آنچه که برایتان دست نیافتنی بود، در دسترس قرار خواهد گرفت



مشخصات کلی متولدین دی ماه:
همیشه در اطراف متولدین این ماه هاله ای از ابهام و در عین حال جدیت وجود دارد. او جدی و تابع مقررات خشک است. تن صدایش عمیق و یکنواخت است و در آن یک نوع متانت خوش آیند می یابید. بیش از حد نسبت به لباس پوشیدن و مرتب بودن حساسیت دارد و مایل است از هر نظر سرآمد دیگران باشد.او ساده ترین فرد روزگار است. جوانب امر چندان برای او قابل درک نیستند و در صحبت و رفتارش ملاحظه ای ندارد.سرش به کار خودش مشغول است و اگر مشکل واقعی نداشته باشد برای خودش مشکل می تراشد. کلا اعصابش ناراحت است و بسیار تحریک پذیر می باشد. اظهار نظر و ایده های او باارزش و پخته است و معمولأ خیلی جدی و محکم بیان می شودو استعداد او برای تفسیر مطالب قابل ستایش است و نقطه نظرهای مالی او را باید به دقت گوش داد. حافظه اش بسیار قوی و هوشش خوب است. درکش تا حدی مناسب و انرژیش متعادل است.

مرد متولد دی:
خجول است ولی محکم و پرقدرت می باشد. جاه طلب و پر افاده است اما بسیار بشاش و خوش مشرب می باشد. نظم و انضباط ، رفتار متین و سنگین، فعالیت و جدیت و بی نیازی از خصوصیات اوست.ظاهر او نشان می دهد که جاه طلب، سرد، دور از دسترس، بی احساس و ریاست طلب است اما او قلبی به گرمی و صمیمیت شعله های آتش در دل یک شب سرد و تاریک دارد.در جوانی این مرد خشک و جدیست ولی هرچه سن او بالا رود آرامش خیال بیشتری بدست می آورد.

زن متولد دی:
ظاهر زنان متولد این ماه بسیار متین تر ار واقعیت وجود اوست و بسیار از نظر احساسی محکمتر و باثبات تر از آنچه هست می نماید. این خانم خانم " اتیکت" است . نظم و مقررات بطرز بسیار شیک بوسیله ایشان رعایت می شود. دوست دارد از فروشگاههای شیک خرید کند و لباس مارک دار را برازنده خود می داند. ظاهر این زن همیشه آراسته و جالب توجه می باشد اما خودش پیوسته نگران ظاهرش است. بطور کلی این افراد سخت گیر و نگران هستند و باید از تعادل عصبی برخوردار باشند و از هرگونه بحث و مجادله با ایشان بپرهیزید.اگر چه حافظه بسیار خوبی دارند ، مرتبأ برای نطق و خطابه وسوسه میشوند و البته این کار تا زمانی که کسی مخالفتی با آنها نکند!! و خدای ناکرده به آنها نگوید که بالای چشمشان ابروست ، آنان را ارضاء می کند و مشکلی پیش نمی آید.

ازدواج :
متولدین دی با متولدین شهریور و اردیبهشت ازدواج خوبی نخواهند داشت




فالخند متولدین دی‌ماه
بز علامت طالع‌بینی دی‌ماهی‌هاست. پس اگر با کسی مواجه شدید که به شما گفت: دیروز بز آوردم، الزاماً به این معنا نیست که با اتفاق بدی روبه‌رو شده بلکه امکان دارد کسی را با خودش مهمانی به خانه آورده که متولد دی‌ماه بوده باشد! طبق آمار اغلب کسانی که از ریشهای پرفسوری برخوردارند متولد دی‌ماه هستند. اگر در یک پیاده‌رو در حال قدم زدن بودید و فردی را مقابلتان دیدید که در فاصله دو متری چندین بار به زمین خورد بدانید که او یک آدم متولد دی است که هی به زمین می‌خورد، زیرا ستاره دی ماهی‌‌ها زحل است و از جایی که نزدیک‌ترین ستاره به زمین، زحل است و همچنین دی‌ماهی‌ها تحت تأثیر این ستاره هستند، بنابراین متولدین این ماه در مقایسه با متولدین سایر ماهها بیشتر به زمین کوبانده می‌شوند! هیچ وقت یک فرد دی‌ماهی را به مبارزه نطلبید زیرا آنها خودشان را از قبل برنده این دعوا می‌دانند و به همین دلیل روز دعوا در محل حاضر نمی‌شوند و توجیه‌شان هم این است که چون ممکن است با یک مشت آنها شما با زندگی خداحافظی بکنید پس بهتر است که چنین درگیری به وجود نیاید. یک فرد دی‌ماهی را می‌شناسم که روزی در یک دعوای خیابانی زیر آماج مشت و لگد بود و هیچ واکنشی نشان نمی‌داد و وقتی دعوا تمام شد بلند شده و گفت: اگر من او را نزدم به این دلیل بود که با اولین ضربه من او مغلوب این مبارزه می‌شد و از جایی که نمی‌خواستم سرخورده بشود گذاشتم که خوب مرا بزند!
متولدین دی‌ماه عاشق‌پیشه و رمانتیک هستند و معمولاً عشق آنها در یکی از شبهایی که نور عجیبی از ماه ساطع می‌شود آغاز می‌گردد. حتماً سؤال می‌کنید پس در شبهایی که آسمان ابری است دی‌ماهی‌ها با احساس رمانتیکشان چه می‌کنند؟ باید بگوییم که درست به همین دلیل است که اغلب متولدین این ماه عاشق نورپردازیهای سینما می‌شوند! دی‌ماهی‌ها برای دستیابی به امنیت و رفاه دست به کارهای عجیبی می‌زنند. مثلاً ممکن است برای ایجاد امنیت بروند در استخدام یک مرکز انتظامی دربیایند و شبها با همان لباس تا خود صبح کنار خانه‌شان کشیک بدهند! و نیز برای دستیابی به رفاه بروند کنار یک فروشگاه رفاه مسکن بگزینند!

مرد متولد دی
مردهای متولد دی شیفته آن هستند که مورد ستایش قرار بگیرند. باید اذعان کرد که این مردها از ابتدا به این صورت نبودند. زمان شکل‌گیری این خصوصیت در مردهای دی‌ماهی برمی‌گردد به دوران باستان و مردم آن روزگار که مجسمه بز را نماد و سمبلی از خرد و عقل دانسته و آن را ستایش می‌کردند! مثلاً ممکن است یک مرد دی‌ماهی فکر کند که می‌تواند همفری بوگارت هنرپیشه آمریکایی باشد، اما کمی که می‌گذرد اصولاً خودش را همفری بوگارت می‌داند و آن‌قدر با این توهم پیش می‌رود که پای قباله ازدواجش اسمش را همفری بوگارت می‌نویسد! و حتی از یک سری نشریات که با بوگارت واقعی مصاحبه کرده‌اند شکایت می‌کند که من این حرفها را نزده‌ام.
اگر روزی با مرد متولد دی‌ماهتان رفتید به دامنه کوه و طبیعت و دیدید که او موقع صرف نهار به جای نشستن سر سفره رفته و سر قله کوه نشسته و نهار می‌خورد متعجب نشوید زیرا مردهای دی‌ماهی دوست دارند که همیشه در صدر سفره بنشینند!

زن متولد دی‌
زن متولد دی‌ماه بسیار شکاک است به طوری که اگر یک شب خواب شلوار شوهرش را ببیند که پاره شده و صبح که بیدار شد ببیند آن قسمتی که در خواب دیده بود پاره نیست قبل از گفتن صبح به خیر می‌گوید: چه کسی این قسمت از پارگی شلوارت را دوخته؟! از زن متولد دی‌تان توقع نداشته باشید که آرایش بکند چون نمی‌کند پس اگر روزی او را پای آینه دیدید بدانید که دارد موی دماغش را کوتاه می‌کند! زن متولد دی اصلاً تاب و تحمل شوخی را ندارد پس اگر روزی از دست او عصبی شدید و یکی محکم زدید توی گوشش و بعد پشیمان شده و خواستید از دلش دربیاورید اصلاً نگویید که شوخی کردم زیرا او در راستای تنفر از شوخی از شما درخواست طلاق می‌کند! اگر روزی به خانه آمدید و دیدید که زن متولد دی‌ماه شما در خانه نیست اصلاً تصور نکنید که او رفته مادرش را ببیند. بلکه با آرامش تمام سوراخ سمبه‌های منزلتان را نگاه بکنید. چرا که اگر با دقت این کار را بکنید متوجه می‌شوید که زن دی‌ماهی شما رفته و زیر کاناپه دراز کشیده است. از او نپرسید که چرا آن زیر را برای خوابیدن انتخاب کرده‌ای زیرا او همان لحظه به شما پاسخی نمی‌دهد و وقتی که از آن زیر خارج شد خواهد گفت: می‌خواستم ببینم چه قدر تحمل آن زیرماندن را دارم!
بیماریهای متولد دی‌ماه
یکی از بیماریهای شایع در دی‌ماهی‌ها خارش بدن است که معمولاً در یک حالت منجر به مرگشان می‌شود و آن حالت این است که یک نفر که هر لحظه قسمتی از بدن او را می‌خاراند می‌پرسد: بالاخره ما نفهمیدیم که تو کجایت می‌خارد و او در مقابل این سؤال ناراحت شده و با شخص سؤال‌کننده درگیر می‌شود و چون زورش به او نمی‌رسد با اولین مشت او به قتل می‌رسد! از دیگر بیماریهای متولدین دی‌ماه می‌توان به عدم حساسیت به بوی بد جوراب اشاره کرد. آنها چون تصور می‌کنند که به بوی جوراب حساس نیستند آن‌قدر بو می‌کشند که بالاخره دچار عفونت بینی شده و از دنیا می‌روند.

همه روزه به جز ایام کاری
آقایی از ما پرسیده که: من با یک زن متولد دی‌ماه ازدواج کرده‌ام که خواهش می‌کنم در مورد مشکلی که با او دارم مرا راهنمایی بکنید. زمان ازدواج همسرم بیست و پنج سال داشت و الان هم که ده سال از ازدواجمان می‌گذرد هنوز معتقد است که بیست و پنج سال دارد.
در مورد مشکلتان باید بگوییم که این فقط درد شما نیست زیرا ایستایی سن در بین خانمها دارد تبدیل به اپیدمی می‌شود و تازه شما باید خدا را شکر کنید که همسر دی‌ماهیتان بیست و پنج سال مانده چون بیشتر خانمها در همان سن نه سالگی مانده و در کمال تعجب در همان سن هم از دنیا می‌روند

یاس 1385,10,30 ساعت 10:21 http://www.gheddis.blogsky.com

سلام خیلی زیبا بود فکز کنم از مریم حیدر زاده بود

سلام...
تو هم مثل من عاشقی... و ما هر دو مطمئنیم که به عشقمون نمیرسیم... و هر دو امیدوار... که فقط یه بار دیگه... فقط یه بار دیگه به عشقمون نمیرسیم... تو شاید عمر عاشقیت بیشتر باشه... اما من ۱۸ سالمه و عاشقم... و دیگه از زندگی هیچ چیز نمی خواهم... یعنی میشه یه بار دیگه ببینمش... آه...

سلام
منم ۱۷ سالمه و همیشه خدا خدا میکنم به عشقم برسم
پس اشکالی نداره انقدر صبر میکنیم تا به عشقمون برسیم

سلام... من لینک بلاگت رو دادم توی بلاگ خودم... چون خیلی از بلاگت خوشم اومد... ولی من فکر می کنم که الکی امیدوارم... ولی به امیدشم خوشم... ما با هم قرار گذاشتیم که اون دنیا با هم باشیم... اون از من عشق ابدیمو خواست و منم بهش دادم... و خوشحالم... امیدوارم لااقل اون دنیا به هم برسیم... بی خیالی طی می کنم... دنیا دو روزه... اونور خدا ما رو به هم می رسونه... مگه نه؟... بهم سر یزن... ما دیگه از هم خداحافظی کردیم... چون می دونستیم که نمیشه... می دونستیم که دیگران نمی ذارن ما به هم برسیم... و عشق ابدیمونو به هم دادیم... امیدوارم زودتر بمیرم... عشقت خیلی قشنگه... ببین عروسیتون منو دعوت کن تا بیام و لا اقل ببینم که تو به عشقت رسیدی... برات دعا می کنم... تو هم دعا کن که من از عشقش دق نکنم...

سلام...من به بازی یلدا دعوتت کردم... یه سری بهم بزن... حتما می خندی...

سلام... ببین حتما بهم سر بزن... یه پست نوشتم که خب شاید برات قشنگ باشه...

یاس 1385,11,02 ساعت 17:15

سلام پگاه جون ممنون که سر زدی

یکی از آرزوهای من اینه که این
مریم حیدر زاده رو از نزدیک ببینم
بعضی روزا اگه صداشو گوش ندم دیوونه می شم
وبلاگت قشنگه.....خیــــــــــــــلی
یاعلی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد