بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

من تو سرزمین عشقی کلبه فردا را ساختم

وقتی دوری تو دیدم همه دردا رو شناختم

شوق دیذن دوبارت منو از خودم جدا کرد

اسمون گرم چشمات منو بی خبرصدا کرد

اومدی که من جدا شم از کویر تلخ چشمات

دوباره با تو رها شم از تو این دیار غربت

ولی زود منو گذاشتی توی پاییز وصالت

خیلی زود رفتی خواستی بمونم در انتظارت

سهم مکن از عشقت یه کلام سادست

 یه خداحافظ کوتاه توی شبهای بی ستاره

تویک غروب ابری تکیه دادم به خیالت

 پر شدم از عطر عشقت یا که بودن محالت

 

نظرات 1 + ارسال نظر

پگاه عزیز سلام...
وب لاگ زیبایی داری. ابیات و جملات زیبایی هم توش نوشتید. ممنونم...
شاد و سلامت و موفق باشی...

****

من روزی صدها بار از خستگی های راه گفتم
و تو هزاران بار از زیبایی مقصد
من روزی صدها بار از پاییز نالیدم
و تو هزاران بار بهار را به من نوید دادی
من روزی صدها بار از زخمهایم گفتم
و تو هزاران بار از لذت بخشش زخم زننده
من روزی صدها بار از زمانه شکوه کردم
و تو هزاران بار تقدیر را یادآورم شدی
من روزی صدها بار خواسته های اجابت نشده ام را فریاد کردم
و تو هزاران بار مصلحت خدا را درگوشم زمزمه کردی
اینک ای دوست همیشه همراه من
در مقابل صدها خوبی تو
روزی هزاران بار برایت دعای خیر میکنم

****

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد