بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

بیخیال

هر چی دلت میخواد ................

سلام

امروز روز افتتاح بی خیال است.

سلامی به قطار کارونها, به امید ساروانها,به عروس اسمانها,به خدایی کس ندیده,به قشنگی

 روی دیده,به تو اهوی رسیده,به عقاب خوش پریده,به حیات روح هستی,به خدایی که میپرستی,به امیدی که تو اول هستی,به پیام مهرو دوستی,به قلبم به فدای روح وجسمم,به فروغ دریا,به شکوفهای کوه البرز

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام

تبریک...

آدرس .بلاگ منم بی خیال هست ولی بی خیال نیستم

خوشحال میشم ببینمت البته تو وبلاگ

ممنون و بای

سعید 1385,10,24 ساعت 23:09

عالی بود

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد